Mijn baan:
In de rol van servicecoördinator bij FireX in Nijmegen ben ik verantwoordelijk voor het op zelfstandige wijze inplannen, voorbereiden, opvolgen en afmelden van storings- en onderhoudswerkzaamheden. Uiteraard houd ik hierbij ook rekening met het efficiënt inzetten van eigen personeel en mogelijk ingehuurde specialisten. Ik verzorg in overleg met collega’s eerstelijns storingsdiagnose op afstand en stuur wanneer dat nodig is mijn collega goed voorbereid richting de klant. Wanneer nodig weet ik duidelijk prioriteiten te stellen en breng ik desgewenst wijzigingen aan in de planning om zo tot een vlotte en professionele afhandeling te komen. Ik handel volgens de gemaakte contractuele afspraken en ik ben scherp op het signaleren van afwijkingen. Daarnaast verricht ik licht administratief werk en voer ik verbeterprocessen door binnen de afdeling. Ik rapporteer aan Stijn, hoofd Service van FireX. Verder hou ik mij bezig met onderstaande:
- Ik ben het eerste aanspreekpunt voor klanten en collega’s bij (technische) vragen over service en onderhoud.
- Ik zorg ervoor dat alle materialen en documentatie op tijd op locatie zijn.
- Ik verwerk storingen en bereid inspecties voor.
- Ik beheer onderhoudscontracten en controleer of alles klopt.
- Ik schakel met leveranciers, opdrachtgevers en onderaannemers.
- Ik help bij het opstellen van offertes en zorg dat alles soepel en binnen planning verloopt.
Daarom pas ik bij FireX!
Ik hou van organiseren, plannen en overzicht bewaren. Ik zie het als een uitdaging om zowel mijn klanten als collega’s optimaal te ondersteunen. Ik ben communicatief sterk en weet snel te schakelen tussen verschillende werkzaamheden. Daarnaast heb ik:
✔ Een technische opleiding op mbo niveau 4 of hbo werk- en
denkniveau.
✔ Ervaring als Servicecoördinator of in een vergelijkbare rol.
✔ Goede beheersing van Nederlands en Engels (Duits is een plus!).
✔ Een rijbewijs.
✔ Minimaal 32 uur per week beschikbaarheid.

Waarom FireX
Bij FireX mag ik rekenen op tijd voor mezelf (met 25 vakantiedagen en 13 adv-dagen), een prima marktconform salaris, deelname aan de winstdelingsregeling en collectieve verzekeringen. Maar waarom FireX vooral bij me past?
- Een afwisselende werkomgeving boordevol duurzaamheid en hoogwaardige techniek
- Werken voor inspirerende klanten aan bijzondere en uitdagende projecten
- Veel opleidingsmogelijkheden om mezelf te blijven ontwikkelen.
- Onbeperkt trainingen volgen via GoodHabitz.
- Ruimte om door te groeien naar een andere rol of functie
- Een goede, informele werksfeer die me uitdaagt om zelf het initiatief te nemen
- Werk en privé combineren. Ik kan flexibel werken als het bij mijn functie past
- Veel aandacht voor een veilige werkomgeving en vitaliteit
- Waardering voor wie ik ben en wat ik voor Kuijpers beteken
FireX levert al meer dan 30 jaar expertise in brandveiligheid. Brandbeveiliging zit in ons DNA (het bloed kruipt waar het niet gaan kan, geen project is ons te gek). FireX is sinds 2021 onderdeel van Kuijpers. Kuijpers is een professionele technisch dienstverlener met ruim 1400 medewerkers met vestigingen op veertien locaties.
Noot voor bureaus
Aan het ongevraagd presenteren van cv’s kunnen geen rechten c.q. verplichtingen worden ontleend.

Wil je kennis maken of wil je meer weten, je bent van harte welkom!
Voor functie-inhoudelijke informatie en om te solliciteren kun je contact opnemen met Loes Duffhues, recruiter, via 06-25380438 of stuur direct je sollicitatie naar werken@firex.nl
FireX hanteert bij de sollicitatieprocedure een screeningsbeleid. Dit houdt in dat we graag je originele diploma’s en een identiteitsbewijs te zien krijgen.